وبلاگ بین المللی سفرو توریست
وبلاگ بین المللی سفرو توریست
ايرانگردي، جهانگردي ،اقوام ، شهر ، روستا ، گشت و سياحت ، زيارت ، مسافرت ، جغرافيا ، تور ،توريست ، جنگل ، كوير ، سفر نامه ،شمال،جنوب، غرب ، شرق
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1390برچسب:, توسط ابراهيم صبوري |

مدیریت جهانگردی

کشور ایران ۱۶۴۸۰۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد و هر گوشه اش دارای جلوه و لطفی تازه . رمز و رازی دیگر و زیبایی و صلابتی دو چندان است . اما باوجود این همه جلوه و جذابیت تنها سهم اندکی از صنعت سودآور جهانگردی را به خود اختصاص داده است . نتیجه یک نظر خواهی که از خبرنگاران خارجی به عمل آمده نشان میدهد که بسیاری از آنها بر این اعتقادندکه مدیریت ضعیف یکی از عوامل رکود صنعت جهانگردی در کشور ماست چون لازمه توسعه و تقویت صنعت جهانگردی . اطلاع از زمینه های اقتصادی .اجتماعی . جغرافیایی و فرهنگی کشور است تا بتوان امکانات موجود و همچنین مسائل و مشکلاتی که در راه توسعه این صنعت وجود دارد . شناسایی کرد و سپس بر اساس تحقیقات موجود یک برنامه ریزی دقیق و عملی داشت .

کاری که تنها به یاری مدیران کار آمد و متخصص در صنعت جهانگردی امکان پذیر است . تخصصی که در شاخه مدیریت جهانگردی آموزش داده می شود . یعنی متخصص این رشته در نهایت باید بداند که چه نوع جهانگردی را جذب کند ؟ و چگونه بازارهای جهانگردی جدیدی برای جذب توریست ایجاد نماید؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.